tiistai 3. maaliskuuta 2015

Saapuminen Linziin

Oskari Eskola
 Hei. Meillä oli kaksi eri lentoa ja yksi vaihto. Loppu matka Frankfurtista mentiin vaihdolla Linziin. Siellä mentiin ravintolaan syömään. Saatiin sieltä esim paikkalista pannukakkua. Sieltä tytöt meni omaan hotelliin ja me pojat mentiin tänne Steyriin. Oltiin vasta 22:00 aikoihin hotellissa. Mentiin tänään 8:00 töihin heti. Minun työharjoittelupaikka on todella lähellä täällä. Parikymmentä metriä hotellistamme. Se on Gasthaus Seidl Bräu lounasravintola. Minulle esiteltiin paikkoja ja työntekijöitä. Täällä on kaksi sosiaalityöntekijää vastamaassa myöskin minua. Pääsääntösin työntekijät osaavat puhua englantia. Sitä minä osaan jotenkin. Eli pitäisi vähän harjotella lisää englantia että menis joustavammin. Mutta silti päästiin hommiin käsiksi. Tein kaikkea mahollista ravintola-alan juttuja. Esim: aterimien pesemistä, kattausta ja esillepanoa. Täällä on siistiä ja hyvät sapuskat. Huomenna menen 10:00 töihin. Ja olen tiskillä tekemässä kahvia yms...

1 kommentti: