torstai 5. maaliskuuta 2015

Työtä ja shoppailua

Oskari Eskola

Eilen mulla oli 4h työpäivä. Melkeen kukaan työntekijä ei neuvonnut muo miten nää työt hoidetaan. Mut onneks mun ikäne työkaveri o varteen otettava ja neuvos talon tapoille. Sit yks päästi mut aikasemmi töist. Menin eilen illasta ostamaan koruja. Ja näin vahingossa mun pomon. Se ottikin musta kuvia. Siin menikin se päivä shoppailemassa. Tänää oli selkeempi päivä. Mun sossu tääl neuvos kaikki kaljat yms muuten tekoja... Harmi et tää mies sossu ei oo enää töis samaa aikaa ku mä. Mut kai tuol o joku neuvomas Eskolaa.. Tänäänkin pääsin aikasemmin pois. Ja mentii kattoo tytsyjämme Linziin. Vatsa täyttyi ruuoasta ja vatsa sattui nauramisesta. Sit mentii julkisilla takas meijän hotellille. Ja oli sekavaa ku kaikki opasteet saksaks. No just ja just päästii takasin. Ja tietysti kun täällä menee kaupat aikasin kiinni. Niin ne menee kanssa aikasin kiinni. Ja yhessä kaupassa sit oli asiakaspalvelun painajainen kassalla. Pakotti meijät poistumaan kaupasta vaikka ostoksia oltaisiin tehty ja heitä rikastettu. Huomenna mennää Itävallan keskitysleirill

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti